HungKar

Koncept výuky dětí

Současný koncept výuky se opírá o intenzivní prožitek a dynamiku jednotlivých tréninků, kde klademe důraz na aplikace okamžitě použitelné v reálném životě. Žáci si tak, pod dohledem zkušených instruktorů, vyzkouší základní údery i bloky. Díky osobnímu přístupu a důkladnému vysvětlení jednotlivých technik, žaci přesně vědí nejen co dělají, ale také proč to dělají. Hodiny jsou koncipovány s ohledem na fyzické i psychické možnosti dětí tak, aby je zvládly všechny děti a cvičení pro ně bylo nejen přínosem, ale i zábavou.

Detailní časový rozvrh výuky:

  • zahřátí (hry, běh přes překážkovou dráhu,…)
  • protažení
  • cvičení forem či základních postojů a úderů dle znalostí žáků
  • aplikace (vysvětlení jednotlivých technik z právě probírané formy a jejich využití v praxi)
  • hry, primární cíle:
    • zlepšení fyzické kondice a schopnosti koordinace
    • rozvoj týmového ducha
    • spolupráce v rámci kolektivu
    • možnost seberealizace dětí
  • opakování probrané látky
  • úvod do statického posilování (posílení svalového korzetu, prevence skoliózy)
  • protažení na závěr

K čemu bychom chtěli žáky především vést:

  • hrdost na to, že to co cvičí funguje
  • zvýšení sebevědomí
  • respekt k ostatním
  • zodpovědnosti

2 komentářů